De Visie van Make a Match

Het verschil100%

De juiste medewerker op de juiste plek maakt binnen uw organisatie het verschil. Make a Match begrijpt dat. Geschikte medewerkers laten zich echter niet langer werven volgens de traditionele wervingsmethoden. Make a Match weet hoe het wel werkt: door middel van ‘talent recruitment’.

Succesvolle werving begint bij de beleving van de kandidaat, ofwel de ’candidate experience’. Het met behulp van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie inspelen op emoties en het binden en boeien van kandidaten is in eigentijds recruitment dan ook een absolute must.

Met employer branding analyseert Make a Match met opdrachtgevers hoe ze zich (nog) aantrekkelijker aan potentiële werknemers kunnen presenteren. Om aansluiting te vinden bij kandidaten, beantwoorden we vragen als wat belangrijk is binnen uw organisatie, hoe uw organisatie zich ontwikkelt, welk talent daarbij hoort en wat u te bieden heeft.

Vervolgens bespreken we hoe u met arbeidsmarktcommunicatie kunt communiceren om uw nieuwe talent te werven. Wellicht zijn uw huidige communicatiemiddelen hier geschikt voor. Het is echter eveneens mogelijk dat we tot de conclusie komen dat u ook andere communicatiekanalen in kunt zetten om uw arbeidsmarktcommunicatie te optimaliseren.

De visie van Make a Match